Rakuten Viber přichází u příležitosti dne svatého Valentýna se zábavnou kampaní plnou lásky
Rakuten Viber, jedna z předních komunikačních aplikací na světě, startuje kampaň jejímž posláním je šířit a oslavovat lásku mezi uživateli po celém světě. Uživatelé ale budou mít možnost šířit lásku i v následujících měsících.
Kampaň odstartuje na den svatého Valentýna, bude ale pokračovat i v dalších měsících a komunikovat tak lásku nejen mezi partery, ale také mezi přáteli, rodinou nebo dokonce mezi úplnými cizinci. Kampaň poběží v dvanácti zemích Evropy, kde má komunikační aplikace Viber miliony uživatelů, kteří tak budou mít možnost vytvářet a sdílet digitální přání plná lásky.
„Rakuten Viber dává uživatelům možnost vyjadřovat své city s pomocí zábavných nástrojů. Věříme, že jedno zaslané přání plné lásky povede k další komunikaci mezi lidmi nad rámec běžných denních konverzací. Naše speciální přání jsme nazvali Vibertines a doufáme, že si je lidé oblíbí a budou tak dál šířit lásku, která nemá hranice. Dokonce nabízíme i možnost poslat přání anonymně, pro ty, kteří svojí lásku prozatím tají. Pokud se k vám náš Vibertine dostane, neváhejte a také pošlete dál kousek lásky,“ říká Zarena Kancheva, Marketing a PR Director ve společnosti Rakuten Viber pro region CEE.
Zamilované gify, samolepky a videa
Celý zážitek plný lásky začíná tak, že si uživatelé mohou udělat speciální valentýnský kvíz. Ten je pak vede k dalším možnostem. Mohou si vybrat, jestli chtějí lásku dávat nebo dostávat. Je dokonce možné vytvořit přání a zanechat je ve speciální schránce, kde si je mohou vyzvednout zcela neznámí lidé. Viber má také připravenou širokou nabídku dalších funkcí a nástrojů, samolepky, gify nebo videa ve tvaru srdce.
Viber věří, že během kampaně budou poslány miliony přání plných lásky. Bude také sledovat, jak aktivní jsou lidé v jednotlivých zemích a na konci kampaně oznámí, ve které zemi lidé rozdali uživatelé nejvíce lásky.