Moderní trendy v dohazování. Milionář hledá svou Venuši přes světovou seznamku. Proč?
Zdá se vám trochu zvláštní hledat si jako milionář ženskou přes seznamku? Tak zadržte. Jeden takový chlap se našel. Aktuálně hledá novodobou Venuši. Představuje si ženu s kvalitami a vlastnostmi římské bohyně smyslnosti, krásy a lásky. Nezávislou a chytrou ženu, která nemusí splňovat dnešní přísně štíhlý ideál, ale stojí nohama pevně na zemi. A hledá ji v rámci Evropy, tedy i u nás. Udělali jsme rozhovor s majitelkou seznamky, která dostala tohle sousto na starosti, a zjišťovali pikantnosti a jaké jsou trendy v oboru dohazování.
Rozhodně nás zajímalo, co je to za muže, který hledá svou budoucí ženu takovouhle cestou. Jeho Venuše by měla být nezávislá, chytrá žena „Rubensovských“ plných tvarů. Ale…Krásek přece po Evropě běhá. A chytrých, vnadných tvarů,…s dostatečným obnosem na kontě to přece není žádný problém! Nebo ano?
„Naši klienti představují špičky ve svých oborech; ať už jsou to talentovaní nebo i zkušení podnikatelé, jsou každopádně velmi úspěšní ve svém oboru. Často nemají moc času a chtějí efektivně a profesionálně přistupovat i k hledání životního partnera,“ vysvětluje Inga Verbeeck, zakladatelka a CEO Ivy International.
Kdo je záhadný milionář
Tenhle konkrétní muž je ve skutečnosti ve velmi obtížné pozici. Proč? Těžko by se setkal s typem ženy, se kterou chce strávit svůj život. Je od něj velmi odvážné, že nedělá to, co se od něj očekává: tedy dohodnuté manželství. „Kontaktoval nás, abychom mu pomohli. A my mu pomůžeme se v tom velkém světě zorientovat. Chce dostat šanci setkat se s dámami, které by jinak nemohl potkat – ať už kvůli jeho životnímu stylu, místu, kde žije nebo práci.“
Proč normální randění nestačí?
„Buďme upřímní; kolik z nás tráví čas zbytečnými schůzkami, kolik z nás má problémy najít toho správného partnera? Jak dlouho trvá většina vztahů a jak vysoká je v této době rozvodovost? Hledání správného partnera je těžké zaměstnání – a to pro každého. Šťastné zdravé vztahy jsou vzácné a my povzbudíme každého, kdo chce ke svému osobnímu životu přistoupit aktivně.“
Jaká jsou jeho očekávání?
Dlouhodobá láska závisí víc než na štěstí na jiskře. A existuje hodně hmatatelných okolností, které vedou k šťastnému a úspěšnému vztahu. Náš klient jednoduše doufá, že mu pomůžeme najít ženu rychleji a náš pečlivý výběr dá vztahu větší šanci na úspěch z dlouhodobého hlediska.
Jakou svou Venuši hledá?
Klient hledá moderní Venuši, která opravdu vyzařuje ctnosti a vlastnosti bohyně. Hledá nezávislou, chytrou, pragmatickou a pozitivní ženu, která je zvyklá se pohybovat v mezinárodním prostředí.
Co on a jeho pohled na cizinky?
„Proč by měl mít strach ze vztahu s cizinkou? Naše společnost je mezinárodní agentura a mezinárodní vztahy jsou v naší DNA. Proč se omezovat na rodné město nebo dokonce na rodnou zemi, když je svět tak velký a nabízí tolik příležitostí? A kulturní rozdíly mohou být příležitostí pro výzvu, nebo naopak zajímavé a inspirativní vztahy. Všechno záleží na individuálních zkušenostech a životní filozofii. Naopak náš klient je „mezinárodnímu“ vztahu velmi otevřený a moc se na něj těší!“
Co se teď bude dít? Jak budou probíhat námluvy? Nebo spíš dohazování?
„Proces „dohazování“ se skládá z několika pečlivě navržených kroků. V první fázi si se všemi kandidátkami promluvíme a vyfotíme je. Každá potenciální Venuše se setká s naším týmem (což jsou mimochodem všechno ženy).
Během čtyř týdnů od prvního setkání pak budou všechny ženy informovány, zda postupují do druhého kola. Tím je podrobný rozhovor, kde už ženy vyplní také dotazník a podepíšeme smlouvu, která zajistí soukromí oběma stranám za všech okolností. Na základě těchto rozhovorů sestavíme a předložíme klientovi krátký seznam.“
Pak bude rande…?
„Teprve v této fázi a pouze v tom případě, že obě strany stále souhlasí s osobním setkáním, si vymění osobní údaje a dohodneme datum prvního rande. „
Kolik žen je přihlášených na konkurz?
„Zatím máme více než 100 přihlášených. Byl to čerstvý vítr, byla to příjemné setkání, zajímavé ženy – od neuro-vědkyň, doktorandky na genetice až po úspěšné umělkyně. A jsme zvědaví, kolik Češek bude mít odvahu do toho jít. My v agentuře český národ a mentalitu českých žen milujeme, takže doufáme, že zájem bude velký.“
Jaké ženy se na takovou akci přihlásí? Co třeba zlatokopky, mají u vás otevřené dveře?
„Je naší povinností „vyfiltrovat“ dámy, které se o klienta ucházejí ze „špatných“ důvodů. Ale naštěstí máme zatím skvělou zkušenost a ženy zatím skutečně zajímá hlavně láska.“
Proč vlastně u vás pracují pouze ženy?
„Tuhle otázku miluju! Zdá se, že ženy se tak nějak k našemu oboru víc hodí, a i když hledáme nového kolegu, většina odpovědí chodí od žen. Rádi bychom diverzifikovali náš tým a přijali mezi nás nějaké muže, protože by bylo hezké zaprvé vidět, jak budou fungovat v našem oboru, a zadruhé, jak by se jejich pohled na věc lišil od nás žen v týmu. Pokud se mezi čtenáři někdo takový najde, jen ať se přihlásí!“
Kolik toho o tom chlapíkovi ženy vědí?
Identita klienta a jeho (potenciální) partnerky zůstane anonymní. Klienti se spoléhají na naši diskrétnost a nejvyšší úroveň profesionality. Samozřejmě, jak výběr pokročí, budeme s Venušemi více mluvit o tom, jaký klient je, protože je to obousměrné. Nejen klient, ale i dáma se musí těšit na to, že klienta konečně osobně potká.
Bude na konci závěrečný boj?
„Samozřejmě že ne! V posledním výběrovém kole uvedeme dámy jednu po druhé. A po první schůzce vyhodnotíme jejich vzájemné pocity a zvážíme, zda má smysl pokračovat. A když první pár nezafunguje, oslovíme druhou dívku v pořadí. A pokračujeme, dokud nenajdeme tu správnou.“
Proč ta veřejná kampaň? Je to nový trend?
„Jsme experti na organizaci diskrétních vyhledávacích kampaní, jako je „Hledání Apolla“ a „Hledání stříbrných lišek“ (v obou případech jsme hledali mužské kandidáty) a „Call for Grace“ (to šlo o ženu). Kampaň „Hledá se Venuše“ je první veřejná kampaňsvého druhu. Všechno se to odvíjí od přání a potřeb každého jednotlivého klienta.“
Jaká je vaše úspěšnost? Najde ji?
„Dosahujeme v průměru 75% úspěšnosti.“
Jaký je mezi klienty poměr žen/mužů?
„Oproti tomu, co čekáte, máme více klientek, téměř 60 %! A to je také důvod, proč máme 92% úspěšnost u našich mužských klientů. Pořád se snažíme povzbuzovat muže, aby se nestyděli a naše služby využili. Nemělo by to být takové tabu, nikdo by neměl být odsuzován za to, že se chce aktivně postavit ke svému životu. Řekla bych, že to musí být silný sebejistý muž, který za námi sám přijde kvůli svému milostnému životu.“
Jak dlouho trvá takové hledání správné osoby?
„V průměru to trvá 6 až 10 měsíců.“
Narážíte na nějaké „divné požadavky“? Existují ve vašem oboru nějaké etické hranice?
„V naší profesi jsme otevření, nekonfliktní, nikoho nesoudíme. Dostáváme všechny druhy žádostí a každý člověk funguje jinak. A jestli máme etické hranice? Samozřejmě, že ano. Všechno, co děláme, činíme s ohledem na přání každého jednotlivého člověka. Také to musí být skutečné. Nemůžeme věci zařídit tak, aby se to stalo. Vytváříme pro naše klienty příležitosti a je na nich – na obou – zda je využijí. Můžeme být chápavé a poskytnout i mentora – ale zbytek je na nich.“
Jaké jsou moderní trendy ve světě dohazování?
„Nejvíce si všímám toho, že se lidé začínají stěhovat z on-line aplikací a digitálních řešení zpátky do normálního světa. Týká se to zejména mladších lidí. Konečně si uvědomujeme, že digitální svět je pro mnoho věcí skvělý – ale ne pro péči o náš osobní život. Naše sociální dovednosti se za poslední desetiletí nezlepšily, právě naopak. Naučme se, jak se někomu podívat do očí, najděme odvahu k němu přistoupit a říci mu, že se nám líbí. Nechme muže, aby se znovu naučili dvořit a svádět!“
Díky za rozhovor. Více o kampani se dozvíte na www.searchforvenus.com.
Autor: red
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: