GALERIE: Věděli o významech těchto 14 slavných log?
Loga těchto společností pravděpodobně už dlouho znáte. Důvod jejich podoby ale nejspíš ne. Přiblížíme vám pozadí těchto čtrnácti log.

1. Hyundai

Logo Hyundai signalizuje dva lidi potřásající si rukou na znamení uzavření obchodu.
2. Adidas

Název této značky je odvozen od Adolfa ,,Adi“ Dasslera, jejího zakladatele. Ačkoliv se logo v průběhu času měnilo, vždy mělo tři pruhy. Aktuální podoba symbolizuje horu nebo překážky, se kterými se potýkají všichni sportovci.
3. Apple

Legenda říká, že nakousnuté jablko vychází z obdivu Steva Jobse k Alanu Turingovi – britskému matematikovi a vědci, který během druhé světové války rozluštil tajný komunikační kód nacistů. Šlo o průkopníka moderní výpočetní techniky. V roce 1952 byl ale usvědčen z homosexuality a o dva roky byl nalezen mrtvý vedle nakousnutého jablka, které mělo být napuštěné kyanidem. Tento důvod byl však společností Apple vyvrácen.
4. Sony VAIO

První dvě písmena utváří vlnu, která je symbolem analogového signálu. Další dvojice připomíná jedničku a nulu, tedy signál digitální.
5. Amazon

Logo, které zcela reflektuje společnost. Oranžová šipka značí nejen úsměv a spokojenost zákazníků, ale zároveň spojuje písmena A a Z. Tedy že v Amazonu seženete sortiment od A až do Z.
POKRAČUJTE NA DALŠÍ STRANU >