Co dokáže sleva? Zboží v akci ukáže, jaké mají nakupující ostré lokty i chuť se porvat!

Že slovo „sleva“ působí na zákazníky obchodních řetězců přímo magicky, v tom se provozovatelé českých i světových prodejen jednoznačně shodují. Jenže pozor – mezi regály se zlevněným zbožím jde někdy i o život!

zbozi v akci

Nákupní šílenství? Běžně nám takové obrázky ukazují média ke konci roku, kdy v Americe startuje tradiční marketingová akce s názvem Black Friday neboli Černý pátek. Tamní spotřebitelé v rámci toho, že ceny produktů klesají až o polovinu, berou obchody útokem, přičemž nejdou pro ránu daleko. Kdo šetří, má přece za tři! Tento jev a důkaz, že zboží se slevou, nebo v akci, zákazníkům pořádně zvyšuje adrenalin, už ale můžeme spatřit i u nás. A bohužel celoročně.

Čokoláda v akci za dvacku? Ber, i když to nejíš

Přesně taková situace se nedávno odehrála v Jihlavě. Po tom, co se za svítání otevřely brány jednoho obchodu, se strhla divoká davová mánie. Předmětem hromadné pomatenosti byla bonboniéra, za níž lidé u pokladny nezaplatili obvyklých padesát korun, ale podstatně výhodnějších dvacet korun. Kvůli třicetikorunovému rozdílu kolabovala košíková doprava, ozývaly se slovní potyčky, a atmosféra se dala krájet. Koneckonců obrázek o nepřehledné situaci vám poskytne video z místa činu.

Co dokáže jedna sleva?

Halíře sice dělají talíře, ale neobejde se to bez následků

Můžeme se jen modlit, aby se příští sleva na kuře, instantní kávu nebo značkové těstoviny, obešla bez ztrát na životech. Zmíněný Black Friday si totiž každoročně podle amerických médií vyžádá jednu oběť, kterou krvežíznivý dav, s vidinou úspor, jednoduše ušlape. Tak snad i Česko nepřispěje do „nákupních černých kronik“!

Autor: JF

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:

Návod, jak se nenechat napálit řemeslníky. Zkuste naše tipy!

The best inzeráty, které jsme našli na Aukru