Tipy, jak vyzrát na obsahovou stránku webu a přilákat tím zákazníky
Webové stránky – jeden z hlavních marketingových nástrojů dnešní doby. Pokud se chcete zapsat do povědomí lidí a do světa byznysu udělat pořádnou díru, je zapotřebí investovat do kvalitně zpracovaného webu, který bude nejen oku líbivý, ale také bude obsahovat originální texty, které chtějí vyhledávače i zákazníci. Jenže právě obsahová stránka webu bývá kamenem úrazu.
Webový obsah prošel různými změnami
Pokud bychom měli srovnat obsahovou stránku webů před deseti lety a nyní, lze evidovat jisté změny. Vidíme rozdíly v chování zákazníků i vyhledávačů. Zatímco před lety byly především vyhledávače to, co originální a přínosné texty s klíčovými slovy vyžadovaly, nyní jsou to především zákazníci, pro které právě slova jsou tím posledním rozhodujícím faktorem, který jim napoví, zdali produkt koupí či nikoliv.
Jelikož bývá návštěva webu často tím prvním kontaktem a zkušeností s danou firmou nebo značkou, je důležité, aby stránka udělala co nejlepší dojem. Ze všeho nejdříve se ocení rychlost načítání stránky, poté design webu a třetím rozhodujícím faktorem majícím podíl na názoru člověka je právě obsah. Vypilujte ho k dokonalosti.
Nepodceňujte sílu slov
Bylo by mylné se domnívat, že slova nemají žádnou sílu a že se nevyplatí investovat do kvalitního copywritera. Ve skutečnosti jsou nakonec texty to, co produkt nebo službu prodá, proto na nich nešetřete.
Kromě blogu, do něhož budou pravidelně přidávány zajímavé a čtenáři přínosné články (což udrží web v aktualizované formě) se vyplatí nechat si analyzovat obsah, který zákazníkovi doslova bije do očí po vstupu na stránku. Pokud se potýká s nízkými tržbami, právě zde může být zakopaný pes.
Požádejte o pomoc profesionála
Nechat si analyzovat web rozhodně neznamená, abyste se obrátili na přátele a zeptali se jich na názor. Nebude se jednat ani o objektivní, ani o profesionální analýzu, která by byla přínosem. V ideálním případě se obraťte na profesionála, který se na textovou stránku podívá okem zkušeného (zjistí, zdali jsou texty správné i po stránce SEO), také okem zákazníka (vypíchne chyby, ale taktéž správné definice). Prozradí také možná řešení, nápady, tipy a sdělí rady, kterými svůj web můžete dostat na vyšší úroveň.
Na koho se ale obrátit?
Abyste nemuseli dlouho pátrat na internetu, závěrem pro vás máme tip – obraťte se na Terezu Čierníkovou. Tereza má konzultace obsahové stránky v malíku! Bonusem budou získané materiály se vším podstatným (tipy, návrhy na řešení a konkrétními radami), k nimž se budete moct kdykoliv vracet.