Apetit piknik poprvé živě streamoval na Facebooku. Online ho sledovalo více než 37 tisíc diváků

8. ročník kulinárního trhu a gastronomického festivalu časopisu Apetit se opět odehrál ve vinohradského parku Grébovka. Cestu na něj si našlo více než 26 tisíc návštěvníků, kteří tak potvrdili loňský rekord. Letos poprvé mohli fanoušci Apetitu sledovat piknik také z pohodlí svého domova. Umožnil jim to online přenos odpoledních kuchařských show v Apetit lounge.

Apetit

Speciality ze všech koutů světa

Nevšední jídlo a pití, zábava po celý den a krásné počasí – touto perfektní letní atmosférou se může pyšnit 8. Apetit piknik, který se uskutečnil v sobotu 16. června 2018 v pražském parku Grébovka. Svojí návštěvou ho opět poctily tisíce fanoušků Apetitu, kteří pod širým nebem ochutnali piknikové dobroty od amatérských kulinářů a profesionálních prodejců. Speciálním zážitkovým menu je doplnilo sedm pražských podniků.

Apetit gang v akci

Letos si roli odvážných kulinářů vyzkoušela poprvé také redakce časopisu Apetit. Ve svém stánku Apetit Gang nabízela poctivé domácí kari a tři druhy domácí kari pasty, které se naučila od šéfkuchařky a specialistky na asijskou kuchyni Sofie Smith. Chtěli jsme našim čtenářům ukázat, že časopis Apetit nepíšeme jen od stolu, a zároveň jim dát možnost ochutnat jídlo z naší redakční kuchyně. Jak jsme vařili 600 porcí kari se dočtete v srpnovém čísle. říká šéfredaktorka Lucie Kubrová.

Hudba, zpěv a jóga

Nabídku více než stovky stánků doplnil doprovodný program. Návštěvníci si s dobrým jídlem mohli vychutnat také nejrůznější vystoupení hudebníků a artistů, navštívit školu tance či zvolnit při lekcích jógy.

V hlavním stanu Apetit lounge po celý den probíhaly kuchařské show, kde se šéfkuchaři a kulinární hvězdy podělili o své oblíbené recepty a triky z kuchyně. Letos poprvé byl odpolední program živě vysílán na Facebooku, kde ho zhlédlo více než 37 tisíc diváků.

Podpora nových projektů

Apetit piknik má za sebou již osm úspěšných let. Poprvé se konal na podzim roku 2011 na Karlínském náměstí, odkud se po čtyřech ročnících přesunul do většího prostoru vinohradského parku Grébovka. Akce od počátku dává prostor amatérským kulinářům. To jej odlišuje od foodfestivalů úzce zaměřených na profesionální šéfkuchaře a prodejce.

Účastí na Apetit pikniku zahájily svou kariéru úspěšné značky jako výrobce paštik Čongrády, manželská dvojice Naše kaše či cukrářství Zuzany Dvořákové Laskominy. Mnozí z prodejců se na akci pravidelně vracejí.

Časopis Apetit, jeden z titulů vydavatelství Burda Praha spol. s r.o., přináší na český trh vaření a jídlo jako životní styl již od roku 2004. Čtenářům nabízí prověřené recepty, do kterých se může bez obav pustit i začátečník. Apetit je nejčtenější časopis o vaření (s cenou nad 30 Kč).

Burda Praha patří do skupiny Burda International, člena holdingu Hubert Burda Media. Burda International je aktivní ve 22 zemích, vydává přes 320 titulů a zaměstnává více než 2 800 lidí. BURDA Praha je jedním z největších vydavatelství v České republice, vydává 40 časopisů, provozuje širokou škálu online projektů a organizuje řadu úspěšných eventů. Auditovaný zásah je celkem 3,8 milionu čtenářů a uživatelů měsíčně.

Burda Praha získává pravidelně ocenění v soutěži „časopis roku“, za rok 2016 získalo vydavatelství ocenění hned ve čtyřech kategoriích, v kategorii Životní styl s časopisem Marianne, v kategorii Bydlení & zahrada s časopisem Marianne Bydlení, v kategorii Vaření jako životní styl s časopisem Apetit a v kategorii Obálka roku s červnovým číslem časopisu ELLE.

www.apetitpiknik.cz

www.facebook.com/Apetitonline

Autor: red