V srpnu vyjde Middle-earth: Shadow of War. Masakr ve Středozemi!
Pro všechny fandy Středozemě máme výbornou zprávu! Oceňovaný herní počin Middle-earth: Shadow of Mordor dostane pokračování. V srpnu 2017 vyjde Shadow of War a návykové masakrování skřetů může pokračovat.
Návrat do Středozemě
Herní vydavatelství Warner Bros Interactive potvrdilo vydání Middle-earth: Shadow of War, která u nás vyjde 22. sprna tohoto roku. Samozřejmě pro všechny platformy, PC, PlayStation 4 a Xbox One. Opět povedete kroky hraničáře Taliona a s ním propojeného elfského lorda Celebrimbora, tvůrce tří z prstenů moci. Svět Pána Prstenů na takovou hru dlouho čekal.
Mezi životem a smrtí
Původní Shadow of Mordor získal na Game Developers Choice Awards 2015 titul hry roku. Ve hře se ocitáte v kůži Taliona, kapitána hraničářů, který stráží Gondor u Černé Brány Mordoru. Osudného dne nejen, že přihlíží smrti svého syna i ženy, ale sám je zabit Sauronovým služebníkem zvaným Black Hand. Jeho duše ale klid nenajde. Duch dávno mrtvého elfského kováře Celebrimbora se rozhodne hraničáře oživit a nabídne mu pomstu za smrt svých milovaných. Talion se stává stínem mordoru, kdy na své krvavé cestě využívá nejen své dovednosti v zacházení s mečem, ale čerpá i tajemné síly elfského přízraku. Tiché plížení a vraždění zezadu, otevřený souboj s hromadou protivníků i kosení skřetů rychlou střelbou z luku, toho všeho si užijete dosyta.
Důsledky vašeho počínání
Hra představila systém, kterému studio Monolith říká Nemesis. S jeho vylepšenou a chytřejší verzí se setkáme i v Shadow of War. V otevřeném světě hra náhodně modifikuje různé skřetí kapitány, kteří se mydlí mezi sebou, pořádají hony na bestie nebo na ně prostě narazíte a rovnou vás napadnou. S každou vaší smrtí se stávají silnějšími a je možné na ně narazit znovu jinde. Stejně tak mohou z boje s vámi uprchnout.
Vlastní armáda Skurutů
Nově budeme moci díky Celebrimborovým schopnostem nejen ovládat vlastní komando skřetů, ale rovnou sestavit celou armádu, včetně vlastních kapitánů. S podrobeným vojskem nás potom čeká dobývání pevností a zabírání dalších území. Hra se na tenhle nový rozměr přímo soustředí, takže kdo snil o tom, podívat se do bitvy, jako třeba té v Helmově žlebu, teď bude mít možnost. Nezní to parádně?
Nekončící jatka
Přes promyšlený příběh, který se odehrává v době mezi Hobitem a Pánem Prstenů, zůstává hra přímočarým vyvražďováním Uruků, jejich kapitánů a Válečných vůdců, a my se nemůžeme dočkat, až se do něj ponoříme znova. Každý, kdo hrál původní hru, si určitě rád dá nášup. Navíc nás čeká i střet se samotným Sauronem!
Autor: Eduard Havel
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Nejnásilnější hry 90. let – co by dnes neprošlo?